Design zitmeubilair voor het kantoor

Kinnarps creëert interieuroplossingen en meubilair voor kantoren, scholen en zorgomgevingen. Wij helpen u met alles, van behoefteanalyse tot uitvoering. Al sinds 1942 staan hoge kwaliteit, ergonomie en innovatieve vormgeving bij ons centraal.

Hier vind je snel meer info: https://www.kinnarps.be/nl-be

Design zitmeubilair voor het kantoor_6
Design zitmeubilair voor het kantoor_14

Waarom kiezen voor design zitmeubilair op kantoor?

Zit je vaak lang aan een bureau? Dan weet je hoe belangrijk een goede stoel is. Niet alleen voor comfort, maar ook voor je gezondheid en productiviteit. Kinnarps, met jarenlange ervaring sinds 1942, begrijpt dit als geen ander. Hun focus ligt op het creëren van interieuroplossingen die ergonomie, hoge kwaliteit en innovatieve vormgeving combineren. Ze richten zich niet alleen op kantoren, maar ook op scholen en zorgomgevingen.

Comfort en stijl hand in hand

Bij het ontwerpen van zitmeubilair voor kantoren staat bij Kinnarps het welzijn van gebruikers centraal. Een stoel is niet zomaar een stoel. Het is een onderdeel van je dagelijkse ondersteuning. Comfortabel zitten betekent dat je minder snel last krijgt van rugpijn of andere lichamelijke klachten die kunnen ontstaan door langdurig zitten. Maar comfort gaat niet ten koste van stijl. De designs zijn modern en passen naadloos in elke kantoorinrichting, wat bijdraagt aan een aangename werkomgeving.

Hoe vind je het juiste zitmeubilair?

Het kiezen van het juiste zitmeubilair kan soms een uitdaging zijn. Je moet rekening houden met de ergonomische eigenschappen, maar ook met de esthetiek van het meubelstuk. Bij Kinnarps helpen ze je graag verder met een behoefteanalyse om precies te bepalen wat jouw kantoor nodig heeft. Dit proces verzekert dat elk meubelstuk niet alleen mooi is, maar ook perfect aansluit bij de behoeften van jou en je collega´s.

Of je nu op zoek bent naar een klassieke bureaustoel of iets unieks wilt toevoegen aan je werkplek, Kinnarps heeft een breed assortiment om uit te kiezen. Elk stuk meubilair wordt geproduceerd met aandacht voor detail en duurzaamheid, waardoor je investering lange tijd mee gaat.

Tips voor het onderhouden van je zitmeubilair

Goed onderhoud van je kantoormeubelen zorgt ervoor dat ze er langer nieuw uitzien en goed functioneren. Regelmatig schoonmaken volgens de instructies van de fabrikant is essentieel. Vermijd het gebruik van agressieve schoonmaakmiddelen die het materiaal kunnen beschadigen. Controleer ook periodiek of alle bewegende delen nog soepel werken en of er geen slijtage optreedt aan de bekleding.

Bij Kinnarps begrijpen ze dat elk detail telt. Daarom bieden ze naast hoogwaardige producten ook volledige service; van advies tot installatie en onderhoud. Zo kun jij je concentreren op wat echt belangrijk is: jouw werk.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks- en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

Bezoek website