Hier vind je snel meer info: https://www.kinnarps.be/nl-be


Wat maakt goed zitmeubilair uit in coworking spaces?
Als je ooit in een coworking space hebt gewerkt, weet je hoe belangrijk een comfortabele werkplek is. Het meubilair kan echt het verschil maken tussen een productieve dag en een dag gevuld met afleidingen en ongemak. Vooral het zitmeubilair speelt hierbij een cruciale rol. Maar wat kenmerkt nu goed zitmeubilair voor deze moderne werkplekken?
Comfort en ergonomie gaan hand in hand
We brengen veel tijd door zittend tijdens ons werk, dus comfortabel zitten is geen luxe, maar een noodzaak. Goed ontworpen stoelen ondersteunen niet alleen je rug, nek en armen tijdens lange werkuren, maar verbeteren ook je houding en kunnen zelfs de productiviteit verhogen. Kinnarps, bijvoorbeeld, is een expert op het gebied van ergonomisch en stijlvol zitmeubilair dat speciaal is ontworpen voor gebruik in kantoren, scholen en zorgomgevingen.
Kinnarps creëert interieuroplossingen die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook focussen op de gezondheid van de gebruikers. Sinds 1942 legt dit bedrijf zich toe op kwaliteit, innovatie en ergonomie. Dit zie je terug in hun aanbod: elk stuk meubilair is het resultaat van diepgaand onderzoek naar comfortabel werken.
Flexibiliteit en aanpasbaarheid voor elke gebruiker
In een omgeving waar diverse professionals samenkomen, zoals in een coworking space, is de behoefte aan flexibel meubilair groot. Mensen verschillen immers in lengte, gewicht en voorkeuren. Het ideale zitmeubilair moet daarom aanpasbaar zijn om iedereen maximaal comfort te bieden.
Kinnarps heeft dit begrepen en biedt verstelbare stoelen die je kunt aanpassen aan jouw persoonlijke behoeften. Of het nu gaat om de hoogte van de stoel of de positie van de armleuningen, je kunt alles instellen om zo je lichaam optimaal te ondersteunen.
Hoe Kinnarps bijdraagt aan betere coworking spaces
Bij Kinnarps draait alles om het creëren van optimale werkomgevingen. Hun experts helpen niet alleen met het selecteren van het juiste meubilair, maar ze bieden ook een complete behoefteanalyse en uitvoering van projecten aan. Dit maakt hen tot een ideale partner wanneer je jouw coworking space wilt uitrusten met meubilair dat zowel functioneel als esthetisch aangenaam is.
Een fijne stoel mag dan misschien een simpele toevoeging lijken, het is wel een fundamentele die elke professional verdient. Door te investeren in kwalitatief hoogwaardig en ergonomisch meubilair van Kinnarps kun je erop vertrouwen dat elke minuut die je doorbrengt in jouw coworking space niet alleen productief maar ook aangenaam is.
KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks- en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.